Barra horitzontal

A poc a poc vaig millorant el blog... disculpa el desordre!

dilluns, 22 de setembre de 2014

Filar amb fus


L'entrada d'avui és breu.

Ja fa molt temps que intentava aprendre a filar amb fus, transformant la fibra cardada i pentinada en un fil resistent.

Després de força dies de provar-ho i, gairebé, llençar la tovallola...

... He pogut aconseguir els primers metres de llana filada a mà!!!

A poc a poc aniré practicant amb d'altres fibres, cada cop més suaus.

Qui s'anima a filar?


4 comentaris:

  1. Ets una màquina!!! :) i amb la llana filada... faras alguna coseta? Ja ens ho ensenyaras!!!!
    petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Laia! Alguna coseta hauré de fer amb la llana filada, si més no per comprobar com queda un cop teixida. Aquesta mateixa tarda he estat filant amb la fibra de color rosat que es veu a la foto i cada cop em costa menys controlar el gruix del fil. Tinc moltes ganes de veure com queda un cop l'hagi transformat en fil de dos caps! Una abraçada!

      Elimina
  2. Hola, hola! Jo ho tinc a la meva llista de pendents. M'hi he posat un parell de vegades però tens tota la raó, al principi és complicat! He trobat un grupet a Edinburgh que es reuneixen un matí a la setmana i fins i tot tenen préstec de filoses i estic desitjant poder trobar cangur per poder escapar-m'hi un matí.

    Per aquí tots us trobem a faltar moltíssim. Els dies passen molt ràpid però constantment ens recordem de casa, de l'escola, de les companyies... Però ens encantaria tenir visita... Sàpigues que teniu la porta oberta ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina alegria trobar-te i llegir-te per aquí, Nitdia! Acabo de veure una miqueta d'un vídeo del teu nou projecte i... quina preciositat!! Enhorabona!! T'aniré seguint!! Moltes abraçades i petons gràcies per les teves paraules, fins ben aviat!

      Elimina