Barra horitzontal

A poc a poc vaig millorant el blog... disculpa el desordre!

diumenge, 25 de gener de 2015

Atelier de costura

Hola de nou! 
Comencem un nou any i volia parlar-vos d'un dels meus propòsits per a aquests mesos: aconseguir crear un raconet inspirador que serveixi, a la vegada, com a taller de costura.

Com que el dia dura el que dura i tampoc disposo de massa temps lliure per a poder-ho tenir tot enllestit... he pensat que seria interessant dedicar cada dia una petita estona per a situar o preparar un parell d'objetes o elements del taller. Així cada jornada perseguiré un petit "objectiu" i no em sentiré tan malament per no poder tenir-ho tot tan endreçat com a mi m'agradaria.

Ja us avanço que he anat aconseguint molts d'aquests petits mobles en mercadets. Amb el pas del temps i molta paciència he anat trobant aquelles peces que m'han "demanat" formar part d'aquest espai artesanal.

No us mostro encara tot l'atelier, ja he dit abans que encara està en construcció, però el taller va agafant forma. A veure si us agrada!


Tot just entrar al meu espai, passant sota d'un mòbil que ja us vaig ensenyar aquí, trobem un moble de ferro que he pintat amb la Chalk Paint de Autentico que vam comprar en una visita a Mercantic.
El color escollit és el Mint. M'encanta aquest color! No em cansaria de posar-lo per tot arreu!
Les teles (el tul de colors) estan aquí provisionalment. El tul mint el vam portar de Florència, els altres colors els he aconseguit molt aprop de casa. (Com es nota que arriba Carnestoltes, oi?)
La idea d'aquest moble és la de poder-hi exposar i guardar tots els cabdells i troques de les diferents fibres que vaig tenyint o adquirint. Les agulles i els ganxets també hi tenen el seu lloc.




Aquesta gallina va ser un regal d'aniversari que em van fer fa moltíssims anys! De fet, en veure-la en un aparador, m'hi vaig enamorar i els hi vaig demanar als meus pares! A casa ens ha acompanyat durant molt temps a la cuina... ha viatjat fins al poble, on era ben aprop de la taula del menjador... i ha tornat a casa per a formar part important del taller! A dins hi guardo el fil  Natura Just Cotton de Dmc que vaig adquirir a la preciosa botiga de Lleida Peppa i punt.
La tela de sac també és provisional: hem de tallar una fusta per tal d'utilitzar-la com a taulell en aquest espai que ocupa la tela.


L'expositor de cintes, baker twines i washi tapes és un regal que m'han portat els Reis Mags! 
Crec (i dic crec perquè no he pogut parlar personalment amb Ses Majestats) que és un moble de cuina per a posar-hi espècies, paper absorvent i paper d'alumini... Segur que els Reis saben molt bé que m'agrada molt donar-li noves utilitats als objectes que ens envolten! 
El cordó taronja és un fil de fa moltíssims anys, molt antic, que vam trobar en una antiga botiga de teles de tapisseria a Madrid. Els amos actuals de la botiga l'havien descobert al fons de la rebotiga, gairebé oblidat!
El fruiter blanc és d'Ikea.

L'expositor de targes està pintat també amb la Chalk Paint i em serveix per a tenir endreçades i a la vista totes les targes de Project Life que utilitzo com a complement en l'envoltori de detalls o bé en àlbums d'scrapbooking.


Tinc una petita calaixera on hi guardo les cremalleres, cordons i cintes.
Tot i que encara cal endreçar-la millor, us ensenyo el primer calaix: el de les betes i el biés. 
He fet amb cartolina l'estructura per a embolicar cada tonalitat de cinta. Em serveix per a tenir-les totes a la vista. Ja veieu que les noves adquisicions encara no estan en ordre!


El calaix de les teles estampades. De vegades és necessari veure totes les teles a simple vista. Aquesta organització em permet combinar teixits amb facilitat sense haber de remenar continuament dins de l'armari o d'altres espais.

L'expositor de fils. L'hem situant damunt d'una balda penjada a la paret, ben aprop de les màquines de cosir. Omple de color aquest espai que us he ensenyat... Un taller que comença a tenir forma... Un espai que parla de mi!

2 comentaris:

  1. Esther però quina passada!!!! t'està quedant molt xulo!! m'encanta la gallina i el moblet d'espècies, crec que hauré de fer com tu i marcar de fer cada dia una petita cosa per ordenar el taller.... ja aniràs ensenyant com va quedant!! ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que aquesta gallina és molt divertida! El moblet de fusta encara necessita passar per una sessió de "xapa i pintura", però jo el trobo també bonic amb la fusta sense tractar. Espero poder ensenyar a poc a poc més detallets! Un petonet, Laia!

      Elimina